2021. május 25., kedd

Pro-Biker Motoros Protektoros kesztyű M/L/XL AKCIÓ - Jelenlegi ára: 3 700 Ft


PRO BIKER UTCAI SPORT KESZTYŰ
Szerintem nem kell hozzá különösebb magyarázat.. aki motorozik ismeri a márkát...
Egy kis személyes tapasztalat: Nem elnyűhetetlen, de annyit kibír mint egy shox, vagy más olcsóbb árfekvésű kesztyű. Ennyi pénzért, szerintem nem találsz jobbat. Én évi 4-5e km-t megyek motorral, felváltva használom ezt a nyári, és egy másik melegebb kesztyűmet. Tavaly nyáron vettem, szerintem még egy évet elmegy.. Én elégedett vagyok vele.
100%-ban teljesen új és kiváló minőségű
Speciális ergonomikus kialakítás, szénszálas/karbon protektor
3D-dimenziós lélegző hálós anyagból, kényelmes, nem meleg
Neoprén domborított design
Belseje: gyapjú
Magas szintű légáteresztés az újjaknál, és a csúszásgátló gumi felület a tenyerén
Éjszakai fényvisszaverő csík
A csuklónál tépőzáras
A motoros szezonra való tekintettel a termék VAN készleten.
Fekete: M, L, XL, XXL-es méret is!
Kék: L-es méret
Piros: L-es méret
Leütés előtt azért inkább kérdezz rá, h van-e készleten az adott méretből, színből, bár próbálom folyamatosan készleten tartani a fentieket.
Nézz szét a termékeim között, még rengeteg autós, és motoros cucc között válogathatsz. Biztos, hogy találsz olyat ami tetszik.


Jelenlegi ára: 3 700 Ft
Az aukció vége: 2021-05-25 23:56 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Beliebte Posts