2020. január 29., szerda

iMac 24-inch late 2006 - Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Ez az öreg Mac volt az életem harmadik Apple terméke. Nagyon sokáig bővítgettem, szépítgettem, de elment az idő felette. Az utolsó támogatott operációs rendszer 10. 7. 5 (Lion). Minden része ép, működőképes. 3GB RAM-al és 3TB frissen belepakolt HDD-vel adom. Illetve egy mechanikus Apple vezetékes billentyűzettel és vezetékes Magic Mouse-val. Az egyetlen szépséghibája, hogy ez a széria is melegedési gondokkal küzd. Ha a North Bridge felmelegszik, akkor a videókártya elkezd furácsa pixeleket rajzolni. A megoldás, hogy a ventillátorokat a normálisnál nagyobb fordulatszámon kell pörgetni. Ehhez felinstalláltam a megfelelő appot és be is álltottam. Így nincs melegedés és az abból fakadó videókártya tévesztés, de cserébe picit zajosabb a gép. Aki ezt meg akarja venni, az valószínüleg úgy se aktív munkára akarja használni.

Jelenlegi ára: 25 000 Ft
Az aukció vége: 2020-02-10 18:45 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Beliebte Posts